? ??????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blo
gger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 31, 2009

air terjunnnn


Dalam pukul 10 pg.. Kami dibawa oleh En.Ilham ke air terjun untuk membuat aktiviti abseiling.. Kami teruja sangat2 sebab rakan2 kami yang menceritakan betapa mencabarnta abseiling di air terjun. Perjalanan ke atas mengambil masa lebih kurang satu jam dan kami memulakan aktiviti.. airnya sangat sejuk dan deras.. Tiba giliran saya hendak turun, kasut saya yang bertapak licin membuatkan saya tergelincir beberapa kali tapi tidak mematahkan semangat.. Saya turun ke bawah dengan selamat.. Ditambah dengan hujan lebat menambah lagi kesjukan yang kami alami.. Selepas selesai semua kami turun ke bawah semula dan kami dihantar ke tempat survival kami.. Menjelang senja, En.Firdaus datang ke tempat kami dan meminta kami untuk menceritakan pengalaman pahit dalam hidup.. Selepas itu kami dibawa keluar dam membersihkan diri untuk Majlis penutup & BBQ. Setiap kumpulan diminta membuat persembahan dan kumpulan saya menyanyikan lagu standing in the eyes of the world. Tiba giliran En.azmi membuat persembahan. Agak mistik dan persembahan tersebut membuatkan beberapa orang rakan dalam ketakutan. Darlene terus pengsan. Kami diarahkan membuka khemah kerana lori akan datang seawal 6 pagi..Walaupun penat kami gagahkan juga..

0 comments: